Seit einer Woche will das Auto nicht mehr synchronisieren.
Das Licht der SOS-Taste leuchtet grün und laut den Symbolen auf dem Bildschirm besteht eine Verbindung.
Ich habe bereits eine E-Mail an den weconnect-Support geschickt und dies war ihre Antwort:
Thank you for contacting Volkswagen Digital Services. Please be aware that the issue you are reporting has to do with the outage that our services are having, and our technical teams are working on a solution. We are sorry to inform, that despite the issue is temporary we have not been provided with an approximate resolution time-frame yet. However, we would encourage you to try later on (today and tomorrow) to use the services and the app. We deeply apologise about the inconvenience and we would like to thank you in advance for your kind understanding and cooperation. For any further digital services related inquiries, please know that you may reply to this e-mail or call us on our direct line 0800-38152 (around the clock, 7 days a week). We kindly ask, that you indicate your reference 0001790060 for a quick follow-up. We wish you always safe and pleasant journeys with your favourite Volkswagen ID.4. Your Volkswagen team |
Würde es wieder funktionieren, wenn ich einen Werksreset mache und alles zurücksetze?
Jetzt ist es sehr ärgerlich, dass ich das Auto nicht vorheizen und den Ladevorgang überwachen kann.